Bine ai venit, Oaspete! - Register - Login, Online: 443
Moldova.org / Social EnglezaEngleza | RomanaRomana | RusaRusa  




Gemeni
22 Mai - 21 Iunie


Ai ocazia de a demonstra cat de pregatit esti, participand intr-o competitie alaturi de persoane experimentate. Ai acumulat cunostintele care-ti asigura o pozitie de lider deasupra concurentei, iar siguranta cu care te prezinti in ochii lor atrage atentia asupra ta. Arati ce poti, ce stii, cine esti si starnesti invidii in jurul tau. Horoscop oferit de


Hotels.md
Complete selection of Chisinau Hotels. All Moldova Hotels can be found on Hotels.md. Find the best Chisinau hotel.



—— Azi —— —— Miine ——
 
Chisinau 10 zile
Max: N/A ˚C
Min: 16 ˚C
Max: 24 ˚C
Min: 14 ˚C
 
Bucuresti 10 zile
Max: N/A ˚C
Min: 15 ˚C
Max: 26 ˚C
Min: 14 ˚C
 
Moscova 10 zile
Max: N/A ˚C
Min: 7 ˚C
Max: 14 ˚C
Min: 7 ˚C
 
Kiev 10 zile
Max: N/A ˚C
Min: 17 ˚C
Max: 22 ˚C
Min: 11 ˚C

Top sase motive sa beti un pahar de vin pe zi

Sunt foarte putini oameni care beau, in fiecare zi, doar un pahar de vin. Cei mai multi beau fie prea mult, fie deloc sau ocazional. La romani, argumentul ca un pahar de vin este bun pentru sanatate, este folosit adesea drept scuza, de cei care incep o sticla de bautura si nu se lasa pana nu o termina. Oamenii de stiinta confirma: un pahar din licoarea lui Bachus este chiar indicat atat pentru femei, cat si pentru barbati. De ce, aflati din articol.
1. Vinul face bine la memorie. Cand cercetatorii au testat cateva femei in varsta de 70 de ani, care de-a lungul vietii au baut unul sau mai multe pahare de vin pe zi, au descoperit ca primele aveau o memorie mai buna decat cele care au baut mai putin sau chiar deloc. Vinul previne formarea cheagurilor de sange si reduce inflamarea vaselor de sange. Ambele au legatura cu pierderile de memorie si cu bolile de inima. Alcoolul creste colesterolul bun, care protejeaza arterele.
2. Va ajuta sa nu va ingrasati. Studiile arata ca persoanele care beau un pahar de vin zilnic au o masa corporala mai mica decat cele care beau ocazional. Cei care consuma vin cu moderatie au o talie mai subtire fata de cei care beau lichior. In cazul multor persoane, alcoolul ajuta organismul sa arda mai multe calorii timp de 90 de minute dupa ce acestea beau paharul cu vin. Se pare ca si berea are acelasi efect.
3. Creste puterea de aparare a organismului. Cei care beau paharul de vin zilnic reduc riscul de a se infecta cu bacteria Helicobacter pylori, care provoaca gastrite, ulcere si cancere de stomac. Chiar si o jumatate de pahar ne pazeste de infectii cu salmonella, afirma cercetatorii spanioli.
4. Previne aparitia cancerului ovarian. Cand cercetatorii australieni au comparat femeile care sufera de cancer ovarian cu unele sanatoase, au descoperit ca un pahar de vin pe zi pare sa reduca la jumatate riscul aparitiei acestei boli. Descoperirea lor a fost confirmata si de cercetatorii Universitatii din Hawaii. Expertii pun totul pe seama antioxidantilor sau fitoestrogenului din vin, care are proprietati anticancerigene.
5. Intareste oasele si previne aparitia osteoporozei. In medie, femeile care beau cu moderatie au o masa osoasa mai mare decat cele care nu pun alcool pe gura. Se pare ca alcoolul creste nivelul estrogenului, iar hormonul pare sa incetineasca distrugerea oaselor batrane.
6. Previne problemele date de zaharul din sange. Femeile care nu au intrat inca la menopauza, care beau unul sau doua pahare de vin pe zi, au cu 40% mai putine sanse se imbolnaveasca de diabet de tip 2, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii englezi. Se pare ca vinul reduce rezistenta la insulina in cazul pacientilor care sufera de aceasta boala.  // DECA-Press



Publicat la: 06 Decembrie 2007   

Sursa:

Arhiva


Bookmark this news
AddThis Social Bookmark Button

ADs




Linkuri similare


Ultimile stiri

Asistenta SUA pentru politistii si judecatorii RM
Moldova.ORG - Guvernul R. Moldova a semnat joi, 22 mai 2008, Amendamentul la scrisoarea de acord cu privire la controlul drogurilor şi aplicarea normelor de drept. Potrivit unui comunicat de presă al Guvernului, documentul prevede alocarea fondurilor suplimentare în valoare de 1,5 mln dolari SUA pentru asistenţă organelor de ocrotire a normelor de drept din R. Moldova în combaterea traficului de persoane şi corupţia publică, consolidarea capacit detalii...

22.05.2008 - FH: SUA reduc cu 1 mln USD finantarea RM
22.05.2008 - Sase copii moldoveni au fost repatriati din Rusia
22.05.2008 - Infractiuni la granita moldo-romana
22.05.2008 - Alarma cu bomba la un liceu din Chisinau
22.05.2008 - Marian Lupu se va intalni cu Terry Davis
22.05.2008 - PSD in CMC: Primaria si Becciev sa raspunda
22.05.2008 - Rusii din Transnistria cer sustinerea Moscovei
21.05.2008 - Tertip electoral: Voronin „taie” in politia rutiera
21.05.2008 - La 30 mai - „Si tu poti renunta la fumat”
21.05.2008 - Moldova are 300 de documente de politici depasite
21.05.2008 - Femeie banuita de trafic de persoane in Irlanda
21.05.2008 - Pastele ortodox inclus in calendarul Parlamentului European
21.05.2008 - Eurovision: TVR1 „cotropit” de TV Moldova1
21.05.2008 - Geta Burlacu n-a avut noroc la Eurovision-2008

Cele mai citite stiri


Meniu

Sondaj de opinie Ce vârsta ai?



Total voturi : 7280




What is New?


© 1997-2008 moldova.org - All rights reserved. moldova.org is a registered mark by Moldova Foundation.
Privacy Policy. Please read the terms of use when you can benefit from our services. Design and programming by Adpixel.biz